پاکسازی پوست از روش هایی است که زیبایی را به شما هدیه خواهد داد . زیبایی پوست همواره مورد توجه بشر قرار می گیرد ، از قدیم تا کنون تمامی افراد توجه بسیاری به سلامت پوست خود می کنند . خوشبختانه چنین توجهی امروزه افزایش بیشتری پیدا کرده است ، به طوری که تقریبا همگی به دنبال راهی برای زیبایی هستند . از جمله کاربرد های دستگاه میکرودرم ابریژن پاکسازی پوست صورت می باشد ، که در ادامه ما هر آنچه که باید از این روش پاکسازی را بدانید در اختیارتان قرار خواهیم داد .

روش کار با دستگاه پاکسازی

این دستگاه با توجه به تراشه مخصوصی که در بخش هندپیس آن تعبیه شده است توانایی لایه برداری سطح پوست را دارد . با لایه برداری پوست شما تازه می شود چرا که این اجازه را به آن خواهید داد تا دوباره پوستی جدید ایجاد نماید . در طی فرآیند بازسازی و پاکسازی پوست ، لایه های مرده و فرسوده پوست از بین خواهند رفت و جای خود را به لایه های جدید تر خواهند داد . همانطور که می دانید در لایه های زیرین پوست کلاژن بیشتری تولید می کند ، به همین علت لایه برداری اجازه تنفس دوباره به پوست صورت شما خواهد داد . این کلاژن باعث ساخت پوستی سفت و کشیده ، با قوام ، زیبا ، بدون لک و آکنه و همچنین بدون چین و چروک می شود . بعد از گذراندن مراحل پاکسازی به طور منظم ، شما پوستی سالم و بدون لک خواهید داشت .

 

پاکسازی پوست 846985486545864544854

 

مزایای پاکسازی پوست با دستگاه ابریژن

پاکسازی کردن پوست صورت و گردن از بهترین روش ها برای جوانسازی ین نقاط می باشد که با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن صورت می گیرد . در ادامه نیز مزایای به کار گیری از این روش را بررسی خواهیم نمود ؛

چین و چرک را کاهش می دهد

با برداشته شدن لایه های فرسوده سطحی پوست صورت و گردن شما کلاژن بیشتری ساخته می شود که باعث ایجاد حس لیفتینگ و کشیدگی در این نقاط می شود به گونه ای که انگار تزریق ژل صورت گرفته است . در نتیجه شما دیگر شاهد هیچ گونه چین و چروک و افتادگی نخواهید بود .

بهبود و از بین بردن مشکلات پوستی

بعد از پاکسازی کردن صورت از طریق به کار گیری دستگاه میکرودرم ابریژن تمامی مشکلات پوستی شما کاهش خواهند یافت و به مرور از بین خواهد رفت . در این امر کلاژن از اصلی ترین بخش  در ترمیم کنندگی پوست صورت و بدن دارد ، به همین علت با لایه برداری سطحی پوست ، پوست شما بهتر می تواند این ماده را تولید کند در نتیجه مشکلات پوستی شما کاهش خواهند یافت .

لیفت صورت و گردن

باز هم بر خواهیم گشت به بحث کلاژن سازی پوست ، همان طور که ذکر کرده ایم با لایه برداری و پاکسازی منافذ پوست باز تمیز خواهند شد و آلودگی های خود را از دست خواهند داد به همین علت کلاژن سازی نیز افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد . شما در پوست صورت و گردن خود کشیدگی احساس خواهید نمود که به این معناست نتیجه رضایت بخشی را حاصل نموده است .

از بین رفتن منافذ پوست

اگر از دسته افرادی هستید که بر روی سطح پوست شما منافذ باز زیادی ایجاد شده است خوشبختانه باید بگوییم این آخر کار نمی باشد . شما با به کار گیری از روش پاکسازی پوست صورت خود می توانید به بازسازی منافذ پوست صورت خود کمک کنید .

پاکسازی و از بین بردن تاتو

امروزه شاهد بسیاری از افراد هستیم که علاقمند به تاتو کردن هستند ، و بر روی سطح پوست خود نقش های زیبایی را خالکوبی و تاتو می کنند . اما بعد از گذشت مدت کوتاه یا طولانی از طرح خود دل زده می شوند و به دنبال راهی برای از بین بردن آن می باشند ، این افراد می توانند با به کار بردن از روش پاکسازی میکرودرم ابریژن محل تاتو های خود را از بین ببرند . همچنین این دستگاه برای از بین بردن تاتوی ابرو نیز به کار می رود .

دوره درمانی دستگاه پاکسازی میکرودرم چگونه است

به کار گیری این روش نیازمند به دوره درمانی زیادی نمی باشد ، به همین علت می توان گفت شما در مدت زمان کوتاهی و ظرف مدت چند ماه پوستی پاکسازی شده و عاری از هر گونه لک ، جوش ، تیرگی ، فرو رفتگی و آلودگی را خواهید داشت . رسیدن به پوستی زیبا در مدت زمان کوتاهی واقعا حیرت انگیز می باشد .

عوارض دستگاه پاکسازی پوست

بعد از پاکسازی پوست صورت با دستگاه میکرودرم پوست ، عوارضی را مشاهده نخواهید نمود . بعد از انجام پاکسازی شما به راحتی می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید . بدون درد و خونریزی : شما با استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن هیچ گونه درد و خونریزی احساس نخواهید کرد در این روش لایه سطحی پوست که مرده است از بین میرود ولی هیچ گونه خونریزی صورت نمی گیرد چرا که سلول های مرده پوست دارای رگهای خونی نمی باشند به همین دلیل نیز انجام نمی گیرد همچنین شما با به کارگیری از این روش جهت پاکسازی و از بین بردن لایه های سطحی مرده پوست هیچ گونه دردی را حس نخواهید کرد .

در بین روشهای مختلفی که برای پاکسازی صورت انجام می گیرد استفاده از روش میکرودرم ابریژن هزینه بسیار کمی را دارد چراکه در این روش تعداد جلسات بسیار محدود و کم می باشد و شما نیاز به مصرف هیچگونه داروی خاصی نخواهید داشت .

: پاکسا پوست 4484848048748848

مراقبت های بعد از پاکسازی :

استفاده از کمپرس یخ  : در صورتی که بعد از پاکسازی شما احساس گرما و یا التهاب می کنید می توانید از کمپرس یخ برای تسکین استفاده نمایید .

استفاده از پاک کننده های ملایم : اگر از دسته افرادی هستید که برای زیبایی صورت خود از محصولات آرایشی استفاده می نمایید بهتر است برای پاک کردن صورت خود از پاک کننده های ملایم استفاده نمایید . این پاک کننده ها از آسیب دیدن سطح پوست جلوگیری می نمایند در صورتی که شما آشنایی چندانی با محصولات پاک کننده آرایشی ندارید بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت نمایید .

نکات مراقبتی دیگری که باید بدانید :

  • از خاراندن پوست خود بعد از لایه برداری و پاک سازی خودداری نمایید چرا که پوست شما در این شرایط نازک و بسیار حساس می باشد شما با این کار ممکن است آسیب های بسیار زیادی به پوست خود وارد نمایید . در صورتی که خارش پوست شما طاقت فرسا بود می‌توانید برای خاراندن پوست خود از آلوئه ورا استفاده نمایید  .
  • امکان پوسته پوسته شدن بعد از پاکسازی با استفاده از دستگاه میکرودرم وجود دارد بهتر است برای مرطوب کردن آن از مرطوب کننده و ژل های آبرسان استفاده نمایید .
  • نکته مهم در سلامت و زیبای پرسش ما این است روستاهای تقریباً جدا شده را هرگز از سطح پوست خود جدا نکنید که با اینکه این کار باعث آسیب خواهد شد .
  • از دیگر روش های مراقبتی بعد از پاکسازی پوست این است است از کرم های موبر پودر های موبر و وکس استفاده نماید تایید چرا که در این شرایط پوست صورت شما به شدت نازک و آسیب پذیر می باشد .
  • تا ۴۸ ساعت بعد از پاکسازی کردن با میکرودرم ابریژن از آرایش کردن با استفاده از محصولات آرایشی سنگین خودداری نمایید . همچنین توصیه می شود از کرم های لایه بردار ، لوسیون های صورت و هرگونه عطر و ادکلن استفاده نمایید .
  • تا ۴۸ ساعت رفتن به حمام ، سونا ، جکوزی و استخر را به تعویق بیاندازید . بعد از پاکسازی پوست صورت از رفتن به محیط های گرم شدیدا خودداری نمایید چرا که گرما باعث عرق کردن صورت و بدن شما می شود بعد از پاکسازی عرق کردن می تواند سوزش شدید و طاقت فرسایی را ایجاد نماید .
  • هرگز از نوشیدن آب و مصرف آن غافل نشوید یادتان باشد راز زیبا نگه داشتن پوست نوشیدن آب فراوان می باشد بعد از پاکسازی بهترین کار نوشیدن آب فراوان است .
  • مصرف مقدار زیادی سبزیجات و میوه باعث جذب بسیار زیادی از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست میشود ، بعد از پاکسازی که با مصرف میوه و سبزیجات به میزان لازم در جوانسازی و ایجاد لایه های شفاف و سالم به پوست خود کمک شایانی خواهد نمود
  • لازم به ذکر است در صورتی که پزشک معالج شما پماد یا کرم هایی برای بهبود روند پاکسازی تجویز کرده است ابتدا آنها را خریداری و مصرف نمایید تا به روند زیباسازی پوست صورت شما سرعت بخشد .

کلام پایانی

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم ،  پاکسازی‌پوست از بهترین روش های بخشیدن زیبایی و شفافیت به پوست صورت شما است اگر شما دوست دارید پوست خود هستید بهتر است نکاتی را که در بالا به آنها اشاره نموده ایم رعایت نمایید تا پوست شما عاری از هرگونه لک ، آکنه و جوش باشد .

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *