کرم های جوان کننده پوست با مارک ها و برند های متفاوتی در بازار موجود هستند و این سوال در ذهن به وجود می آورد که بهترین مارک کرم برای زیبایی پوست کدام مارک است و کرم ها برای زیبایی پوست باید دارای چه ویژگی باشند.و چه موادی در ساخت آن به کار رفته باشد که برای پوست مفید باشد.

 اهمیت استفاده از کرم ها برای زیبایی پوست

کرم های جوان کننده پوست معمولا آب رسان های بسیار قوی هستند و باعث تقویت پوست می شوند. این روز ها چه خانم ها و چه آقایون با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا به این محصولات بیشتر نیاز پیدا می کنند. محصولی که بتواند از پوست آنها در برابر آفتاب ، آلودگی و… محافظت کند تا به پوست آن ها آسیب جدی وارد نشود. کرم هایی که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی دارند از پوست در برابر خشکی محافظت می کند. همچنین این کرم ها از سرشار از مواد پروتئینی و ویتامین B هستند که به اسم پانتنول شناخته می شود و به عنوان یک احیاء کننده پوست است و نقش بسیار مهمی در احیاء پوست دارد. کرم دور چشم سم مار و ماسک شب کرمی حلزون و کرم حلزون وان

اسپرینگ از دسته کرم هایی هستند که برای جوان سازی و زیبایی پوست بسیار مفید هستند.

 

 

زیبایی پوست 87526536545

 فواید کرم های جوان کننده

کرم ها برای زیبایی پوست بسیار مهم هستند و یک کرم جوان کننده مناسب که دارای مواد مغذی لازم برای چوست باشد باعث استحکام پوست می شود و پوست شما را کاملا صاف یکدست خواهد کرد. شما می توانید کرم های جوان کننده پوست را به تنهایی استفاده کنید یا در زیر مواد آرایشی استفاده کنید. کرم هایی که برای جوان کردن پوست تولید می شوند یک آنتی اکسیدان قوی هستند که پوست های آسیب دیده را بازسازی میکند و از شکل گیری چین و چروک در پوست شما جلوگیری می کند.معمولا این کرم ها سرشار از ویتامین  c  می باشد که نقش زیادی در زیبایی پوست افراد دارد.کرم های جوان کننده برای انواع پوست ها در بازار موجود می باشد برای پوست های خشک، برای پوست های چرب، و پوست های نرمال نحوه عملکرد این کرم ها بدین صورت است که به عمق پوست نفوذ می کند و جذب آن می شود و بدون هیچ گونه مسدود کردن منافذ پوستی باعث مرطوب شدن آن می شود. مانند کرم دور چشم سم مار که باعث کاهش چین و چروک های اطراف چشم می شود یا کرم ماسک شب کرمی حلزون که نقش بسیار موثری در کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست دارد و از کرم های معتبری که می تواند نام برد کرم حلزون وان اسپرینگ است که برای حفاظت و جوان سازی پوست انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

نحوه استفاده از کرم ها برای زیبایی پوست

شما باید کرم های جوان کننده پوست را که باعث  زیبایی پوست شما می شوند را روزانه دو مرتبه بر روی صورت و گردن خود زده و سپس به آرامی آن را ماساژ دهید اگر ماساژ کرم بر روی پوست به صورت دورانی باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود ماساژ باید آهسته و مداوم باشد تا به خوبی جذب پوست شما شود. در حین زدن کرم ها مراقب باشید بر روی پلک و زیر چشم خود از این کرم ها استفاده نکنید چون بسیار حساس می باشند و نیاز است از کرم های مخصوص به خودشان استفاده کنید مهم نیست که شما از کدام کرم ها برا زیبایی پوست خود استفاده می کنید اما این نکته در هنگام خرید بسیار مهم می باشد که مواد تشکیل دهنده آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

 

 کرم های جوان کننده و زیبایی پوست از چه موادی تشکیل شده است

همان گونه که از اسم این کرم ها مشخص است برای زیبایی و جوان کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرند و وظیفه اصلی این کرم ها سالم نگه داشتن پوست است کرم ها برای زیبایی  پوست بسیار مهم هستند و این کرم ها با از بین بردن سلول های مرده در سطح پوست و هیدراته کردن پوست سبب جوانی و زیبایی پوست شما می شوند. این کرم ها معمولا  از صابون ها و تونر ها  که خاصیت جوان کنندگی پوست را دارند تشکیل می شود.اگر شما قصد جوان سازی پوست خود با استفاده از کرم ها دارید باید به طور مداوم از آنها استفاده کنید. این کرم ها با باز کردن منافذ پوستی  باعث کاهش چین و چروک و در نتیجه جوانسازی پوست شما می شود. اگر می خواهید تاثیر این کرم ها را بر روی پوست خود ببینید بهتر است به صورت مداوم 25 الی 30 روز از آن ها استفاده کنید و چنانچه پوست شما در گروه پوست های حساس قرار دارد و آسیب زیادی دیده است بهتر است مدت زمان استفاده از آن را به 60 روز تغییر دهید.

 

ویژگی بهترین کرم ها زیبایی پوست

کرم هایی که برای جوان کنندگی پوست ن ساخته می شوند متفاوت هستند و این که چه کرمی بهتر است و یا چه ویژگی هایی باید داشته باشد بسته به مواد به کار رفته در آن می باشد یک کرم جوان کننده خوب باید باعث آبرسانی به پوست شود. سبب لطافت و نرمی پوست شود و همچنین از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. که از بین ان ها می توان کرم دور چشم سم مار و ماسک شب کرمی حلزون و کرم حلزون وان اسپرینگ اشاره نمود. معمولا این کرم ها دارای استروژن های گیاهی هستند و در ساخت آنها از اسید های میوه استفاده می شود. شما با بررسی تمام موارد می توانید به این موضوع پی ببرید کدام کرم ها برای زیبایی پوست مناسب هستند و سپس بهترین نوع آن را تهیه کنی.

 

 محصولات منتخب برای زیبایی پوست

همان گونه که قبلا نیز به ان اشاره کردیم کرم ها برای زیبایی پوست  هستند و در این میان برند ها و مارک های زیادی اقدام به تولید کرم های زیبایی و جوانی می کنند و باعث سر در گم شدن مشتری می شوند. اکثر افراد دوست دارند که اطلاعات کافی در رابطه با انواع کرم ها برای زیبایی پوست داشته باشند و سپس اقدام به خرید کنند ما در ادامه این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بهترین کرم را متناسب با نوع پوست خود بتوانید انتخاب کنید حال به معرفی چند برند معتبر در زمینه کرم ها زیبایی پوست و جوان کننده پوست می پردازیم :

 کرم جوان کننده و ضد چروک شب لورال

کرم هایی که خاصیت جوان کنندگی و اثرات ضد پیری دارند از پر طرفدار ترین نوع کرم ها می باشند این کرم ها برای زیبایی پوست بسیار مفید هستند و یک محصول مراقبتی بسیار خوب برای پوست به شمار می رود. یکی از این کرم ها کرم جوان کننده و ضد چروک شب لورال می باشد که ساخت کشور فرانسه است و دارای خاصیت جوان کنندگی و کاهش چین و چروک  صورت می باشد و افرادی که بالای 50 سال سن دارند می تواند این محصول برای آنها انتخاب مناسب باشد. ترکیباتی که در ساخت این کرم به کار می رود باعث می شود تا شما پوستی نرم تر و با طراوت تر داشته باشید. هم چنین شما می توانید علاوه بر آن که در شب از استفاده می کنید در  روز هم استفاده کنید. در ساخت این کرم  natecium dhc  به کار برده شده است که یک آنتی اکسیدان بسیار عالی می باشد که به بازسازی سلول های پوست کمک می کند. هم چنین ترکیبات موجود در این کرم از پوست در برابر تحریک های روزانه محافظت می کند و مهم ترین مزیت آن فاقد چربی بودن آن است.

کرم جوان کننده بیودرم

این کرم جوان کننده از انواع کرم ها برای زیبایی پوست است که توسط کشور ایران ساخته و تولید می شود و از خواص آن می توان ضد چین و چروک بودن  آن اشاره کرد. ویتامین A   که  در ساخت این محصول به کار می رود  موجب کاهش  چین و چروک و  جلوگیری از پیری  زودرس می شود.و باعث نرم شدن پوست  شما می شود و از پیری در پوست شما نیز جلوگیری می کند. این محصول دارای تقویت کننده کلاژن و الاستین و مهارکننده های پروستاگلاندین است که از پیر شدن سلول های پوست شما جلوگیری می کند و همچنین این کرم دارای روغن دانه نسترن وحشی و ماکادمیا و پالمتو لئیک که اسید های چرب امگا 3 است می باشد که برای پوست بسیار مفید می باشد.نکته قابل توجه ای که در استفاده از این کرم باید به آن توجه شود این است که بر روی زخم های پوست استفاده نشود و در صورت بروز حساسیت استفاده آن قطع گردد.

 کرم احیا کننده و شاداب کننده الارو

کرم ها برای زیبایی پوست  است  کرم احیا کننده و شاداب کننده الارو به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که ساخت کشور فرانسه می باشد سرشار از ویتامین سی است و سبب احیاء پوست می شود و زیبایی و درخشندگی پوست شما را به ارمغان می آورد. کرم الارو پوست هایی را که در طول زمان دچار آسیب شده اند را بازسازی می کند و باعث شفاف شدن پوست شما می شود و همچنین این کرم دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد که باعث کاهش چین و چروک در سطح پوست شما می شود

کرم جوان ساز پوست جی وان

از بهترین مدل کرم ها برای زیبایی پوست کرم جی وان می باشد که به وسیله یک بازیگر کره ای روانه بازار شده است.در ساخت این کرم از  HSR استفاده شده است که از مواد اصلی برای جوان سازی پوست می باشد به همین دلیل در دسته بهترین کرم ها برای زیبایی پوست قرار می گیرد.  این کرم خاصیت الاستیسیته که به مرور زمان در پوست کاهش پیدا می کند را به پوست بر می گرداند و همچنین در ساخت آن از مواد مانند ژل رویال و ماده فولرین استفاده می شود که موجب یک دستی و صاف شدن سطح پوست می شود. همچنین این کرم فاقد پارابن و چربی های غیر طبیعی است که حتی گزینه بسیار مناسبی برای پوست های چرب می باشد.

کرم جوان کننده وارنبو

از دیگر کرم ها برای زیبایی پوست می توان کرم وارنبو را نام برد این محصول از ژل رویال ملکه زنبور عسل ساخته می شود و در جوانسازی و شادابی پوست بسیار موثر می باشد.در ساخت این محصول از عسل و آلوئه ورا استفاده می شود که سبب نرمی و لطافت پوست شما می شود و با خاصیت های منحصر به فردی که دارد سبب کلاژن سازی در پوست شما می شود و همچنین تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش چین و چروک های صورت دارد.

زیبایی پوست 67854254763

portrait of a young woman

کرم ضد آفتاب پریم

از مهم ترین کرم ها برای زیبایی پوست کرم های ضد افتاب هستند که از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت می کند یک ضد آفتاب خوب علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر آفتاب از ایجاد چین و چروک نیز در صورت شما جلوگیری می کند و از شکنندگی پوست جلوگیری می کند . این ضد آفتاب از عصاره تاک ساخته می شود که یک جوان کننده طبیعی پوست محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این کرم این است که در ساخت آن از ویتامینE استفاده می شود که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی میباشد.

 کرم ضد چروک ژوت

کرم جوان کننده و ضد پیری ژوت یکی از کرم های ضد چروک در بازار می باشد که در جهت رفع چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم باعث میشود تا چین و چروک های عضلانی پوست به مرور زمان محو شود و همچنین خاصیت ضد التهابی دارد. در ساخت این کرم از موادی مانند گل گاوزبان، شی باتر و عصاره کاکتوس استفاده می شود که یک رطوبت رسان طبیعی بسیار قوی برای پوست می باشد. همچنین این کرم برای پوست هایی که در گذر زمان به هر علتی دچار آسیب شده اند و کیفیت پوست کاهش پیدا کرده است بهترین گزینه می باشد.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *