باور کنید یا نه، عوامل زیادی برای داشتن ظاهری بی عیب و نقص نقش دارند.
از استفاده صحیح محصول تا تسلط بر  تکنیک‌های کاربردی، ایجاد یک چهره زیبا یک هنر واقعی است. با این حال، این بدان معنا نیست که فقط افراد حرفه‌ای می‌توانند چهره‌ای خیره کننده ایجاد کنند.
برای کمک به شما در جستجوی انبوه مطالب در ارتباط با داشتن ظاهر بی عیب و نقص، ما نکات اساسی را جمع آوری کرده‌ایم که بدون داشتن آرایش، پوستی بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان می‌آورد.

1.منافذ خود را عمیقا تمیز کنید

نکته مهمی که مردم فراموش می کنند این است که آماده سازی پوست قبل از آرایش بسیار مهم است.
مهم نیست که کرم پودر شما چقدر گران است یا چقدر روی آن فیکساتور می زنید، اگر منافذ پوست شما مسدود شده باشد، این نقاط به طور حتم از بین می روند. به همین دلیل است که قدم اول برای داشتن یک ظاهر بی عیب و نقص پاکسازی عمیق منافذ خود معرفی شده است.  دوش یا دوش آب گرم پیشنهاد خوبی برای شروع است.
با یک لایه بردار ملایم پوست خود را لایه برداری کنید. حتی اگر محصولات فانتزی در دست ندارید، بخار آب گرم به تنهایی می تواند به بهبود ظاهر منافذ کمک کند.

2.پوست خود را به طور سخاوتمندانه مرطوب کنید

به عنوان یک قاعده کلی، هرچه پوست شما قبل از استفاده از لوازم آرایشی هیدراته‌تر باشد، آرایش شما بهتر و ماندگارتر خواهد بود. مرطوب کننده همچنین به جلوگیری از پوسته پوسته شدن و کدر شدن پوست شما کمک می‌کند و سطحی صاف ایجاد می‌کند تا فون شما در هیچ خط و چروک ریز چین خوردگی نداشته باشد. برای به دست آوردن حداکثر مزیت مرطوب کننده مورد علاقه خود را با استفاده از حرکات کوچک و دایره‌ای روی صورت خود ماساژ دهید و اجازه دهید قبل از انجام کارهای معمول به طور کامل جذب شود. یک یا دو دقیقه اضافی که طول می‌کشد ارزش وقت شما را دارد.

 

ترفندهای آرایشی 6869874967486748964786487

 

3.با پرایمر آرایش خود را آغاز کنید

پرایمر ممکن است یک مرحله غیر ضروری در روال معمول آرایش شما به نظر برسد – به هر حال، پرایمر یک ژل شفاف و بی رنگ است که ممکن است به نظر برسد که در ابتدای کار هیچ کاری انجام نمی‌دهد – اما دلیلی وجود دارد که علاقه‌مندان به زیبایی ادعا می‌کنند که پرایمر کلید آغازگر آرایش بی عیب و نقص است!
این امر باعث می‌شود آرایش شما از اکسیداسیون جلوگیری کرده و بافت و رنگ ناهموار پوست را از بین ببرد. پرایمر به آرایش شما کمک می‌کند تا روان‌تر بماند و ماندگاری بیشتری نیز داشته باشد. اما به یاد داشته باشید، اگر بیش از حد از آن استفاده کنید، می‌تواند پوست زیر کرم شما را سفت کند.
مانند مرطوب کننده خود، قبل از استفاده از سایر لوازم آرایشی، باید چند دقیقه به آن زمان دهید تا خودش را بگیرد.

4.نزدیک ترین رنگ کرم پودر برای پوست خود انتخاب کنید

یک ترفند خوب برای یافتن رنگ مناسب فونداسیون این است که آن را با گردن یا مچ داخلی خود مطابقت دهید. هنگامی که آن‌ها را در فروشگاه امتحان می‌کنید، کرم پودر را برای چند دقیقه روی آن بگذارید تا ببینید چگونه با پوست شما در حال تغییر است. برخی ممکن است اکسیده شده و با گذشت زمان شروع به رنگ نارنجی کنند. تشخیص رنگ‌های زیرین پوست شما می‌تواند به شما در انتخاب سایه مناسب کمک کند. مارک‌ها و تن رنگ‌های مختلف را امتحان کنید تا پایه مناسب خود را پیدا کنید.

5.با استفاده از یک قاشق به راحتی ریمل بزنید

تمام خانم‌ها در حال به پایان رساندن آرایش چشم خود بوده‌اند و متوجه شده‌اند که به نوعی با ریمل روی پلک‌های خود به پایان رسیده است. خوب، به لطف این تکنیک، می‌توانید این مشکل مزاحم را برای همیشه از بین ببرید. تنها چیزی که نیاز دارید یک قاشق از آشپزخانه شماست و به این ترتیب هر بار ریمل کاملی خواهید داشت.
فقط کافی است انتهای قاشق را زیر مژه‌های خود قرار دهید قبل از استفاده از ریمل معمولی. اکنون، هرگونه باقی مانده یا محصول اضافی به جای روی صورت شما در پشت قاشق خواهد ریخت.

6.هرگز کانسیلر را روی پلک‌های خود قرار ندهید

اگرچه ممکن است وسوسه شوید که از کانسیلر یا کرم پودر به عنوان پایه استفاده کنید، اما بهتر است از این کار خودداری کنید. در حالی که استفاده از کانسیلر زیر چشم یک راه عالی برای پوشاندن سیاهی دور چشم و کیسه‌های زیر چشم است، استفاده از آن روی پلک‌های شما می‌تواند آرایش چشم شما را با ایجاد چین و چروک خراب کند.

7.ابروهای خود را فرم دهید

شکل دادن به ابروها چندان سخت نیست، فقط این مراحل را دنبال کنید. ابتدا با مسواک زدن ابروهای خود را شانه کنید تا موها به طور طبیعی بنشینند. سپس، از یک مداد ابرو نرم و مومی استفاده کنید تا قسمت خارجی ابرو را با قسمت نازک نوک شکل دهید. با استفاده از زاویه صاف‌تر مداد، ابروهای خود را با ضربات کوتاه و شبیه مو پر کنید. در نهایت، مقداری هایلایتر درست زیر استخوان ابرو برای لیفت کردن مخلوط کنید.

8.گرم کردن فر مژه

اگر متوجه شدید که فر زدن مژه‌ها به طور منظم فقط برای مدتی کوتاه باعث بلند ماندن آن‌ها می‌شود، قبل از استفاده از فرمژه، بهتر است آن را گرم کنید. همان‌طور که گره فر شما به موهای شما کمک می‌کند تا شکل خود را با گرما حفظ می‌کند. فقط از سشوار خود برای ضربه زدن به فر مژه خود با انفجار هوای گرم استفاده کنید. پس از گرم شدن، اجازه دهید کمی خنک شود تا پلک‌هایتان نسوزد. سپس طبق معمول مژه‌های خود را محکم در میان انبر آن فشار دهید.

 

ترفندهای آرایشی 8456847569784568475684668

 

9.از اسکراب لب استفاده کنید

برای حفظ فرم سالم لب‌های خود، همیشه ایجاد یک پایه صاف هوشمندانه است. قبل از استفاده از محصولات لب خود برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست که روی سطح لب شما ایجاد شده است، به لب‌های خود اسکراب ملایم بدهید.

10.رنگ لب را با گونه‌ها تطبیق دهید

تطبیق رنگ لب با گونه‌های شما ظاهری دوست داشتنی، هماهنگ و طبیعی ایجاد می‌کند. برای به دست آوردن محصول دو منظوره، به راحتی می‌توانید رژ لب مورد علاقه خود را به رژگونه کرم تبدیل کنید. کافی است قبل از استفاده از آن با کمک انگشت، مقداری از آن را به روی براش خود بمالید تا آن را روی گونه‌های خود مخلوط کنید.

11.ترفند پوشش سبک‌تر و براق‌تر

برای ایجاد پوشش روشن‌تر با پن کیک، قبل از استفاده یک یا دو قطره روغن آرگان اضافه کنید. این مخلوط یک فرمول دوست داشتنی و سبک ایجاد می‌کند که به‌راحتی روی پوست شما می‌لغزد تا نتیجه‌ای عالی داشته باشید. از آنجا که روغن درخشندگی ایجاد می‌کند و به بازتاب نور از پوست شما کمک می‌کند، همچنین یک ترفند عالی برای ظاهر خوب در تصاویر است.
اگر می‌خواهید پوست درخشان و جوان به نظر برسد در روزهایی که پوست شما کمی کدر به نظر می‌رسد، این نکته مفید را امتحان کنید. قبل از استفاده، مقدار کمی سایه چشم طلایی یا سفید مرواریدی را در کرم پودر خود مخلوط کنید. به سرعت متوجه لیفت باورنکردنی که به صورت شما می‌دهد می‌شوید.

حرف آخر
قبل از استفاده از هرگونه محصول روی پوست، توجه به این نکته که آیا شما دارای پوست چرب، مستعد آکنه، معمولی یا خشک هستید مفید است، زیرا فرمول‌هایی که باید استفاده کنید بر این امر تأثیر می‌گذارد. روی صورت تمیز و خشک آرایش کنید و از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید. محصولاتی را پیدا کنید که با رنگ پوست شما مطابقت دارد، رنگ زیرین خود را در نظر بگیرید و تا زمانی که ظاهری مناسب شما پیدا نکرده‌اید از آزمایش و تمرین نترسید. استفاده از آموزش‌های آنلاین آرایش و داشتن ابزار و محصولات مناسب نیز می‌تواند به شما در دستیابی سریع‌تر به ظاهر بی عیب و نقص کمک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *