” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

 

آمپول آبرسان بر روی پوست چه تاثیرات شگفت‌انگیزی دارد؟ آیا ما باید به پوست خودمان آب برسانیم؟ بهترین و جدیدترین روشهای جوانسازی برای پوست چیست؟ روش های مختلف جوان سازی پوست چه مواردی می باشد؟ جوانسازی با لیزر چگونه انجام می شود؟ جوانسازی با سرم آبرسان پوست برای انواع پوست ها چگونه است؟ تزریق آمپول آبرسان بر روی پوست چگونه انجام میشود؟ هیالورونیک اسید چیست؟ ماسک های آبرسان صورت چه تاثیری بر روی طراوت و زیبایی و شفافیت بیشتر پوست ها دارد؟

جهت بررسی تاثیرات شگفت انگیز آمپول آبرسان بر روی پوست مطالب زیر را همراه با هم بررسی می نماییم.

آمپول آبرسان 565849854956456

 آبرسانی به پوست از طریق آمپول آبرسان چیست؟

جهت شادابی پوست، رساندن به میزان لازم آب به پوست تاثیر بسزایی در زیبایی آن دارد.

جهت شفافیت پوست و برگرداندن آب های از دست رفته از پوست به تنهایی کرم و لوازم آرایشی تاثیرگذار نخواهد بود جهت تأثیر بیشترین این موارد بایستی پوست دارای رطوبت لازم باشد که این رطوبت را میتوان از طریق آمپول آبرسان تامین کرد.

پوست جهت جلوگیری از ایجاد ترک و ایجاد چین و چروک ها و همچنین افزایش آنها نیازمند تغذیه کافی می باشد که در این صورت توانایی مقاومت در برابر کاهش رطوبت را خواهد داشت انواع مواد معدنی اصلی پوست از جمله:

منیزیم

ویتامین C

ویتامین E

ویتامین B5

کلسیم

افزایش سن و ایجاد پیری فرایندی اجتناب ناپذیر است و در هر حالت در روال سنی که هر فردی این امر ایجاد می گردد که طی آن عضلات بدن کم حجم شده و انعطاف پذیری سابق در مفاصل و استخوان ها انجام نخواهد شد در کنار ریزش‌های مو پوست نیز با از دست دادن و کاهش رطوبت خود دچار افتادگی و چروک می شود .

جهت جلوگیری از این امر در سنین پایین تر نیاز می باشد تا با انواع تغذیه‌ای مناسب انواع مراقبت های بهداشتی آرایشی و رساندن رطوبت کافی به پوست سبب شادابی و جوان سازی آنها در افزایش سن می گردد در نتیجه از سنین جوانی باید در ارتباط با این امر توجه ویژه نمود و اما در هر شرایط سنی که قرار گرفته باشید نهایتاً طبق ضرب المثل معروف ماهی هر وقت از آب گرفته شود تازه است.

آمپول آبرسان 4165849847895

 جهت جوان سازی پوست چه روش هایی وجود دارد؟

دو راه کلی جهت حفظ شادابی پوست و جوانی آن وجود دارد که عبارتند از:

راه ابتدایی پیشگیری راه دوم درمان.

در مسیر پیشگیری به موقع از پوست خود مراقبت های لازم را داشته باشید و ایجاد فرآیند پیری را به عقب بیندازید در مسیر درمان پس از ایجاد نشانه‌های پیری با استفاده از روش‌های درمانی مختلف نشانه های آن را کاهش داده و جهت درمان آن اقدام نمایید.

باید به این مهم توجه نمود که از اواسط سن ۳۰ سالگی خطوط صورت عمق بیشتری یافته و به تدریج پوست حالت افتادگی را به دنبال خواهد داشت در این صورت مراقبت های پوستی بسیار اهمیت پیدا کرده و طی این امر می توان فرآیند افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک راحتی در 10 الی ۱۵ سال به تعویق انداخت.

 پیشگیری و مراقبت از پوست چگونه انجام میشود؟

اگر بهترین روشهای جوانسازی پوست انجام شود اما سری عملکردهای پایه جهت ایجاد شادابی پوست انجام نگردد احتمال پیری زودرس در پوست افزایش خواهد یافت و پس از عملکردهای زیر حتماً به صورت کامل انجام گردد:

۱- استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب در انتخاب ضدافتاب توجه به SPF  بالای سی اهمیت بسیار زیادی دارد و همچنین بر روی کرم ضد آفتاب کلمه طیف وسیع نوشته شده باشد. کرم‌های ضدآفتاب پوست را در برابر اشعه‌های uva و uvb وی مراقبت نموده و بسیار تاثیرگذار می‌باشد به ویژه برای بخش هایی است که  با لباس پوشیده نشده اند.

۲-توجه نمایید که رنگ پوست را از طریق برنزه کردن تغییر ندهید زیرا که در این صورت اشعه پیر کننده و مضروب مستقیم برای پوست قرار گرفته و سبب ایجاد لکه های پوستی و از بین رفتن رشته های کلاژن و الاستین پوست می گردد.

۳- استفاده از عینک آفتابی اهمیت بسیار زیادی در محافظت از چشم های شما داشته و علاوه بر آن بخش های حساس پوست در اطراف چشم قرار گرفته و از طریق عینک آفتابی پوست دور چشم و پلک ها از و مضرات نور خورشید و اشعه یووی در امان خواهد بود.

۴- عدم استفاده از دخانیات از جمله سیگار با افزایش استفاده از مصرف دخانیات سبب افزایش و از بین رفتن کلاژن های پوست شده زیرا در اثر استفاده مداوم از این مواد عروق پوستی تنگ شده و اکسیژن و مواد مغذی به اندازه کافی به پوست نخواهد رسید.

۵- استفاده از نوشیدنی های الکلی را به هیچ وجه توصیه نمی نمایم زیرا این عمل سبب کاهش آب پوست شده و از این طریق آسیب بسیاری به پوست وارد می شود.

۶- ایجاد افزایش وزن یا کاهش وزن بسیار سریع و رژیم های بسیار سنگین برای پوسترهای بسیار زیادی دارد و این امر سبب افتادگی پوست و یا از بین رفتن غده های چربی زیر پوست گردیده و بسیار مضر می باشد.

۷- کیسه کشیدن به پوست سبب افزایش سرعت پیری گردیده و برای پوست صورت مناسب نمی باشد.

۸- روزانه چندین بار صورت خود را شستشو دهید به ویژه بعد از طریق شدید زیر آلودگی‌های محیطی بر روی پوست قرار گرفته و به تحریک میشوند و جهت از بین رفتن آلاینده هایی که در تماس با آنها بوده اید این نشست و شروع به کمک بسیاری را در تمیزی و پاکی پوست شما خواهد داشت.

۹- استفاده از کرم های مرطوب کننده و آمپول آبرسان  اهمیت بسیار زیادی دارد و کم‌آبی پوست از جمله علل اصلی پیری و آسیب رسیدن به آن می باشد هر شب قبل از خواب با استفاده از آبرسان مناسب صورت خود را  ماساژ دهید .

۱۰- استفاده از رتینول یا رتینوئیدها:

این مواد از محصولات مراقبتی پوست و شکلهای مختلف از ویتامین آ می باشند که بدون نیاز به نسخه پزشک قابل خریداری و استفاده میباشد و یکی از مهمترین محصولات جهت حفظ جوانی پوست می باشد.

آمپول آبرسان 4164589849498

 انواع روشهای درمانی جهت جوانسازی پوست چیست؟

پس از گذشت فرآیند پیشگیری و ایجاد افتادگی های پوستی نیازمند درمان درمان و جلوگیری از افزایش فرایند پیری در پوست روشهای درمانی را می توان به صورت زیر بررسی نمود:

هایفوتراپی

کربوکسی تراپی

تزریق بوتاکس

تزریق ژل

تزریق چربی

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی از روش‌های بسیار ایمن بوده که در آن از امواج فراصوت استفاده می شود و نیازی به برش و بخیه ندارد. مستقیماً بر روی پوست قرار گرفته و با استفاده از این امواج لایه‌های زیرین پوست توسط آن تحریک به کلاژن سازی می گردند.

در این روش که ماندگاری ۱۳ سال دارد و جهت لیفت صورت گردن رفع چین و چروک و افتادگی ها استفاده می شود و از این طریق خانم‌های 35 ساله از شل شدگی های ایجاد شده رهایی می یابند.

 

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی از روش‌های دیگر جوانسازی پوست بوده و از روش های قدیمی تر محسوب می گردد که در این روش گاز دی‌اکسید کربن در زیر پوست تزریق می گردد که از این طریق خون رسانی و ایجاد واکنش های ترمیمی پوست افزایش یافته و در کنار آن بافتها به صورت طبیعی وارد فرآیند جوانسازی می‌شود و ماندگاری این روشها تا شش ماه بوده و دو هفته یا چهار هفته یک بار تکرار می گردد. از این روش برای رفع چین و چروک و ترک های پوستی و درمان افتادگی های پوست و همچنین برطرف کردن جای زخم و آثار آن و رفع اثرات لیپوساکشن استفاده می شود.

تزریق بوتاکس چگونه است؟

تزریق بوتاکس از روش های پرطرفدار بوده که طی آن ماده سمی به نام بوتولینیوم به زیر پوست تزریق شده که سبب از کار افتادن عضلات و فلج مقطعی آنها شده که جهت پیشگیری بیشتر ایجاد چین و چروک از آن استفاده می شود و خطوط روی چهره از بین می‌رود و با تکرار این امر چین و چروکهای قبل دائمی شدن از بین میرود. ماندگاری این اثر تا ۶ ماه است و برای حفظ آن هر ۶ ماه یکبار نیاز به تکرار این عملکرد می باشد از کاربردهای می توان برای شکل دادن و ابروها برطرف کردن خطوط صورت بالا بردن نوک بینی و روش حل ها استفاده نمود.

 تزریق چربی چگونه است؟

استفاده از تزریق های چربی معمولاً جهت حجم دهی می باشد

و در چربی های ران یا شکم با استفاده از روش‌های لیپوساکشن برداشته شده و پس از فرآیند خالص سازی به نواحی دیگر پوست تزریق می‌شود معمولاً اثرگذاری آنها دائمی بوده و یا تا چند ساله است و طی ۱۳ سال انجام شده و قابل ترمیم می باشد جهت از بین بردن یا پر کردن چین و چروک ها و شل شدگی های پوست افزایش سایز سینه ها و لب ها استفاده می گردد.

تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل جهت حجم دهی به پوست انجام شده می‌توانند مواد طبیعی و مصنوعی داشته باشد و ژل ها با توجه به جنس آنها دارای ماندگاری بیشتر یا کمتر می باشد.

ژل های دائمی از ماده ای به نامPMMA

ژل های نیمه دائم از جنس هیالورونیک اسید

ماندگاری این روش ۶ ماه تا چندین سال میباشد که با توجه به جنس ژله مورد استفاده متفاوت است بازه های مشخص جهت تمدید آن وجود دارد و به خصوص برای پر کردن خطوط اخم چین های دور چشم و لب خنده و افزایش سایز لب ها استفاده می گردد.

 استفاده از آمپول آبرسان جهت تزریق چگونه است؟

از جمله مواردی که می‌تواند استفاده گردد به ویژه در پوستهای چرب که شفافیت و رطوبت حاصل در آنها به سبب تجمع چربی ها در چربی اضافی می باشد که خود این امر سبب ایجاد مشکل می شود و آب و اکسیژن کمتری در خصوص جذب می‌گردد که در این امر استفاده از آمپول های دکلره کمک کننده می باشد و این آمپولها آمپول آبرسانی می باشند که از استاد های گیاهی گرفته شده اند و دوامی حدود ۲۴ ساعت را جهت شادابی بر روی پوست ایجاد می کنند.

 سرم و آمپول هیالورونیک اسید IMAGESچه چیزی میباشد?

ماده هیالورونیک اسید که به صورت سرم به پوست قابل تزریق می باشد سبب حفظ رطوبت پوست تغذیه آن و در نتیجه ایجاد خاصیت ضد پیری و جلوگیری از افتادگی های پوست و چین و چروک های آمریکا می گردد این امر را با ایجاد خاصیت ارتجاعی بیشتر در پوست انجام می‌شود و منافذ پوستی کاهش یافته و بافت‌های پوستی از طریق این سرم کمک به زیبایی و جوانی بیشتر آن می نمایند به ویژه سبب بهبود خطوط ریز می‌شود و پوستی بسیار لطیف را لطیف و روشن را به ارمغان خواهد داشت

مراکز مناسب درمانی و جوانسازی پوست ؟

با توجه به دنیای امروز و افزایش بازارهای رقابت با توجه به انتخاب کلینیک و مرکز زیبایی و مد نظر جهت انجام آبرسانی و روش‌های درمانی مختلف جهت رفع چین و چروک های پوستی امری بسیار مهم است با توجه به این امر در سایت x با مراکز درمانی زیبایی مناسب و فوق العاده آشنا شوید .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *