اکستنشن ابرو یکی از روش های نوین و کارآمد برای پرپشت کردن ابرو بوده است. شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از کم تراکم بودن ابروی خود ناراضی هستید . و سعی دارید آن را با روش های گوناگون چون سایه ابرو ،  فیبروز و مداد ابرو و… کلفت و پرپشت نشان بدهید. اما صبر کنید ! ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با روشی جدید و کار آمد آشنا کنیم تا با ظاهری جدید و متفاوت خود را در آینه نگاه کنید ؛ پس تا انتها با ما باشید.

اکستنشن ابرو چیست ؟

این کار همانند اکستنشن مژه و مو انجام می شود  که شامل چسباندن موی مصنوعی الیاف مانند به ابروهای طبیعی شما است . نگران نباشید اگر ابروهای خیلی کم پشتی دارید و یا حتی تمامی آن ریخته است ، چراکه فرد متخصص در این زمینه می تواند با چسب های شفاف و بی رنگ ، تار مو را به پوست شما بچسبانند به طوری که ابروهای پرپشت ظاهری طبیعی را به شما هدیه می دهد.

اکستنشن ها به خصوص برای ابرو اخیرا وارد عرصه زیبا سازی شده ، اما توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند. لازم به ذکر است که در ابتدا این روش توسط پزشکان انجام می شد اما به تازگی  در فهرست خدمات سالن‌های آرایشی و زیبایی هم قرار گرفته است . حتما توجه کرده اید که تارهای مو ابرو بسیار ظریف تر از مو های مژه است . به همین دلیل توصیه می شود این کار توسط فرد متخصص در این زمینه انجام گیرد تا ابرو های غیر طبیعی و مصنوعی نداشته باشید.

اکستنشن ابرو 468345435845874151

اکستنشن برای چه افرادی مناسب است ؟

همانطور که گفته شد اکستنشن ابروها فوق العاده ظریف بوده و برای افرادی که موهای  نازک، پراکنده و کم پشت دارند ، می تواند انتخاب ایده آلی باشد. گفتنی است که این روش کاملا بدون درد است و فرد می تواند با آرامش خاطر این کار را انجام دهد. علاوه بر این ، اکستنشن برای افرادی که دچار ریزش ابرو شده اند و موی های متراکمی در قسمت ابرو هایشان و دیده می شود  هم می تواند یک انتخاب عالی و مناسب باشد.

اما هر فردی که تصمیم دارد تا فرم و شکل ظاهری ابروهای خود را  بهتر و جذاب تر کند ، می تواند یکی از داوطلبان مناسب برای اکستنشن ابرو باشد. همچنین افرادی که قصد دارند تا ابرو هایشان از حالت نازکی در بیاورند  قوس کاملا طبیعی و زیبایی را به ابروهایشان اضافه کنند هم می توانند به سراغ اکستنشن ابروها بروند. چراکه با استفاده از این روش ، ابروهای شما حجیم تر دیده خواهند شد.

ماندگاری اکستنشن چند روز است ؟  

اگر موی مصنوعی ابرو مستقیما  به پوست چسبیده باشد پس از یک هفته الی دوهفته  بعد چسب قدرت خود را از دست می دهد و موها خود به ‌خود می ‌ریزد. اما این ماندگاری به رفتار شما با ابرو هم بستگی دارد ، چراکه با دست مالی کردن آن و شستن مداوم صورت با آب این روند را سریع تر می کند.  در واقع مراقبت ‌های قبل و بعد از اکستنشن ، مدت ‌زمان ماندگاری آن ها را تعیین می‌ کنند.

یکی دیگر از عوامل نوع پوست شما است ! نوع پوست هم می تواند یکی از عوامل موثر در این زمینه باشد. زیرا اگر پوست چربی دارید موهای چسبیده شده دوام کمتری دارند و باید خودتان را برای ترمیم آماده کنید. اما اگر اکستنشن به موهای طبیعی ‌تان چسبیده باشد تا چند هفته می ‌توانید از ابرو زیبای خود کمال لذت را ببرید .

چقدر هزینه دارد ؟

هزینه این کار به نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد اما با توجه به تعداد موهایی بکار رفته در ابروها این هزینه تغییر پیدا می کند.

اما از نکته هایی که باید قبل از انجام اکستنشن ابرو در نظر بگیرید :

  • انتخاب شکل و رنگ مناسب:. این مورد در طبیعی جلوه دادن ظاهر بسیار با اهمیت است . اگر در این زمینه انتخاب درستی و مناسبی داشته باشید کاملا در زیبایی چهره شما بسیار مشهود خواهد بود . ولی رنگ و مدل های غیر طبیعی متناسب با موی طبیعی خود موجب می شوند تا چهره شما مصنوعی تر دیده شود.
  • تمیز بودن ابرو : حتما به یاد داشته باشید ، قبل از انجام آن کاملا آن ناحیه را پاک کنید و به هیچ عنوان از مداد و یا سایه ابرو در این موقع استفاده نکنید و سعی کنید ابروهایتان تمیز باشد. تا چسب به خوبی متصل شده و دوام و نتیجه اکستنشن با آنچه می خواهید مطابقت پیدا کند.

اما از پیامد های منفی  

  • می دانید که رشد ابرو ها با موی سر کاملایکسان می باشد در نتیجه  هر دو هفته یك بار بلند می‌شوند. به علاوه آن ها از نظر رنگ ، جنس و ضخامت هم‌ رنگ موی ابرو نیستند.
  • زاویه كاشت ابرو كه به شكل خوابیده قرار می‌گیرند به سختی با حالت واقعی ابرو تطابق می‌یابد به همین دلیل این بخش از كار و هماهنگ بودن دم ابرو تا تاج آن و مرتب قرار گرفتن زاویه خواب آن به تخصص فرد بستگی دارد .
  • معمولا به علت جابه‌جایی موها از قسمت پوست سر به ابرو، موها تا حدود 20 روز بعد از كاشت دچار ریزش خواهند شد پس برای رسیدن به نتیجه دلخواه‌تان باید حداقل سه تا شش ماه صبر كنید تا رشد موها به حالت طبیعی برگردد.
  • به‌طور معمول فاصله موهای كاشته‌ شده در ابرو بیش از موهای طبیعی آن است. البته این داستان درباره كسانی كه تاتو دارند و كاشت روی تاتو انجام می‌شود مشكل ایجاد نمی‌كند چراكه تاتو این فاصله‌ها را مخفی می‌كند، اگرچه به مرور این فاصله‌ها با تكرار جلسات پیوند كم و كمتر خواهند شد.

مزیت های آن:

  1. اکستنشن عوارض جانبی نداشته و یا حداقل عوارض را برای فرد ایجاد خواهد کرد.
  2. بدون هیچ گونه درد و خون‌ریزی است و برای چسباندن اکستنشن ابرو احساس ناراحتی نخواهید کرد.
  3. ارزان‌ تر از سایر گزینه‌ ها برای پرپشت نشان دادن ابرو بوده است.
  4. با بکار بردن این روش شما می توانید در همان لحظه شاهد تغییرات به وجود آمده باشید .

اما به طور کلی، اکستنشن یک روش بسیار ساده و غیرتهاجمی است اما برخی عوامل را باید رعایت نمایید :

  • بعد از انجام این کار به مدت یک روز الی دو روز از شستن ابروی خود خودداری کنید و آن را کاملا خشک نگه داشته باشید .
  • برای تمیز کردن ابرو کافی است یک تکه پارچه را بردارید و آن را خیس کنید و آن را به صورت ضربه به ابروی خود بزنید .
  • از دست زدن بیش از اندازه به ابرو خودداری کنید. این کارمی‌تواند باعث ریزش سریع‌تر آن‌ها شود.
  • برای داشتن ابروی پرپشت و زیبا بهتر است هر 2 الی 4 هفته یک بار آن را تمدید کنید.
  • هیچ محصولی حاوی روغن را روی ابروهای خود قرار ندهید ، مخصوصا مواد پاک ‌کننده آرایش با پایه روغن
  • هنگام پاک ‌سازی صورت از مالیدن ابرو خودداری کنید و لایه‌ برداری نکنید.
  • هنگام عوض کردن لباس مراقب باشید تا از برخورد دکمه‌ها ، زیپ‌ها یا لبه لباس به ابروهای شما جلوگیری شود.
  • به پشت یا پهلو بخوابید و از قراردادن صورت روی بالش خودداری کنید.
  • از رنگ کردن پوست قبل از انجام این کار اجتناب کنید ، چراکه باعث  اتصال اشتباه مو ها بر روی پوست می شود.

 

اکستنشن ابرو  478697869876947896

 

اما مقایسه میکروبلیدینگ با اکستنشن

شاید برای شما جالب باشد بدانید که آیا میکروبلیدینگ بهتر است یا اکستنشن ؟  اما باید به جرات بیان شود که با آن که میکروبیلدینگ روشی محبوب تر است اما اکستنشن ابرو گزینه مناسب تری است. اما چرا ؟ در روش میکروبیلدینگ که روشی به نسبت دائمی است هاشور هایی شبیه به ابرو کشیده می شود تا آن ها را متراکم نشان دهد. اما در این کار با گذاشتن مو در بین ابرو باعث حجم دادن به ابرو ها  داده می شود . اما در میکروبلیدینگ هیچ حجم بعدیی روی ابرو ایجاد نخواهد شد.

در اکستنشن ابرو از چسب پزشکی شفافی برای متصل کردن الیاف روی ابرو استفاده می شود. اما اگر روش میکروبلیدینگ را انتخاب کنید برای پرپشت کردن ابرو ، از سوزن استفاده می شود که ممکن است عفونت و درد ایجاد کرده و نتیجه دلخواه شما را به دنبال نداشته باشد. در نتیجه اگر از نتیجه کار میکروبیلدینگ رضایت نداشته باشید امکان تغییر آن غیر ممکن است اما اکستنشن به مرور زمان جدا شده و یک انتخاب امن و بی خطر است.

اکستنشن ابرو با ژل فیبری

ژل فیبری ابرو نیز یکی از روش های آسانی است کـه خودتان در منزل هم می توانید انجام دهید. ژل فیبری ابرو چیست ؟ ژل فیبری ابرو یک ظرف کوچک پر از الیاف های سیاه رنگ مو مانندی اسـت کـه در داخل چسب ژل مانند بدون رنگ قرار دارد . شما با استفاده از قلموی مخصوصی کـه دارد در نواحی کم پشت ابرو قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است  ژل فیبری مدت زمان کمی بر روی ابرو دوام دارد و می توانید با یک دستمال مرطوب آن را پاک نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *