” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

نمک دریا تنها راه برای بهره بردن از مزایای زیبایی اقیانوس نیست؛ جلبک دریایی نیرویی است سرشار از آنتی اکسیدان و سایر ویتامین ها و مواد معدنی مفید از زیبایی که باید مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت ، طبق گفته متخصصین پوست این یک ماده ضد پیری قدرتمند است که می تواند پوست را بازسازی و محافظت کند. کنجکاو هستید که بیشتر بدانید؟ ما در این مقاله از مزایای زیبایی جلبک دریایی خواهیم گفت.

چرا گیاهان دریایی؟

جلبک دریایی به طور طبیعی تغذیه خود را از دریا جذب می کند در نتیجه حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و مواد مفید بی شماری در غلظت های بالا است. مردم در ساحل غربی ایرلند قرن ها از استحمام جلبک های دریایی لذت می بردند زیرا اثرات مفیدی برای سلامت و زیبایی دارد.

جلبک دریایی به طور طبیعی پوست را تمیز و تصفیه می کند، به بهبود انعطاف پذیری و کشش آن کمک می کند  بنابراین با تقویت، تغذیه، آبرسانی بالا و تحریک سلول های پوست  علائم پیری را بهبود می بخشد. همه محصولات حاوی عصاره جلبک دریایی وحشی است که بصورت پایدار از دست تمیزترین آبهای ساحلی برداشت می شود و به منظور تغذیه عمیق پوست و کمک به توانایی طبیعی آن در بهبود و ترمیم فرموله می شود.

جلبک دریایی 5418418

جلبک دریایی چیست؟

“جلبک دریایی” اصطلاحی است که انواع زیادی از گیاهان آبزی و گونه های جلبک را در بر می گیرد. جلبک دریایی به نام “علف هرز” در واقع گمراه کننده است زیرا مزایای این ماده برای انسان و موجودات ساکن آب زیاد است.

برای ماهی ها و دیگر آبزیان، جلبک دریایی به عنوان یک زیستگاه و منبع غذایی عمل می کند. انسان ها غالباً آن را مصرف می کنند و پرورش آن باعث رشد اقتصادی عظیم بسیاری از کشورها شده است. علاوه بر این، بسیاری از ترکیبات اصلی جلبک دریایی مملو از موادی است که برای پوست معجزه می کند!

چگونه جلبک دریایی برای پوست شما مفید است؟

از پاکسازی گرفته تا تقویت کننده، مرطوب کننده گرفته تا ترمیم، جلبک های دریایی و عصاره های دریایی موفق به کسب جایزه های جدی در دنیای مراقبت از پوست شده اند. جلبک دریایی یک محصول کاملاً متنوع است، بنابراین بدون توجه به نوع پوست یا اهداف مراقبت از پوست  قرار دادن آن در رژیم روزانه آسان است.

عصاره جلبک دریایی خاص می تواند به طرز چشمگیری در مبارزه علیه پیری پوست تأثیر بی نظیری بگذارد، زیرا این ماده به جلوگیری از آسیب اسیدهای آمینه کمک  کرده و از غشای سلول محافظت می کند و از آنجا موجب تقویت غشای سلولی می شود به نوبه خود در برابر حملات رادیکال های آزاد که پیری را تسریع می کنند، محافظت می کند. این عصاره همچنین می تواند ساختار غشای سلولی را دوباره سازماندهی کند تا آسیب سلول را برگردانده و آنها را به حالت سالم برگرداند.

فواید جلبک دریایی برای پوست بسیار است. به عنوان مثال ، جلبک دریایی ارگانیک برای موارد زیر مناسب است:
  • با از بین بردن آلودگی ها و آلودگی های طولانی مدت ، پوست را سم زدایی می کند
  • حفظ پوست چرب و کمک به رفع مشکلات مربوطه مانند مسدود شدن منافذ و آکنه
  • مرطوب کننده و شاداب کننده پوست
  • تغذیه پوست با مواد مغذی مورد نیاز برای روشن، لطیف و سالم بودن
  • کاهش اثرات و کاهش ظاهر پیری
  • درمان اگزمای دردسرساز

جلبک دریایی 68459884

خواص جلبک دریایی برای زیبایی و سلامت پوست

حاوی مواد ضد التهابی است

جلبک دریایی یک ماده ضد التهابی عالی است و می تواند به کاهش التهاب ناشی از آکنه کمک کند.

اغلب ماسک های جلبک دریایی با رس بنتونیت، گوگرد کلوئیدی که با اسیدهای گلیکولیک و سالیسیلیک لایه بردار مخلوط می شوند تا ناخالصی ها  سموم و باکتری های انسداد منافذ را بیرون بکشد. همچنین با افزودن عصاره بابونه و کافور، ماسک می تواند قرمزی و التهاب را نیز آرام کند.

کمک می کند تا روزاسه دور شود

جلبک دریایی علاوه بر کاهش التهاب آکنه، می تواند به کنترل شرایط پوستی مانند روزاسه نیز کمک کند. از آنجا که سرشار از ویتامین های گروه B و ضد التهاب است همچنین می تواند به درمان بیماری های پوستی مانند روزاسه و التهاب کمک کند.

پوست را لایه برداری و سم زدایی می کند

این ماده همچنین می تواند به عنوان لایه بردار برای از بین بردن سلولهای مرده پوست و سموم عمل کند. برای استفاده از فواید لایه بردار و سم زدایی جلبک دریایی، سعی کنید یک نمک دریا و جلبک دریایی خیس خورده را همزمان استفاده کنید.

آسیب ناشی از گرمای سشوار را برطرف می کند

جلبک دریایی علاوه بر اینکه برای پوست شما مفید است، برای سلامت و زیبایی موها نیز فوق العاده عمل می کند زیرا می تواند رشته های آسیب دیده ناشی از حالت دادن بیش از حد را ترمیم کند.

تولید کلاژن را تقویت می کند

مهمتر از همه، جلبک دریایی فواید ضد پیری زیادی را فراهم می کند و می تواند پوست جوانتر به نظر برسد. جلبک دریایی سرشار از ویتامین C استکه باعث تولید کلاژن شده و می تواند به جوان ماندن پوست کمک کند.

باعث روشن شدن پوست و افزایش رنگدانه می شود

اگر با کم رنگی پوست یا هایپرپیگمنتیشن دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است بخواهید یک سرم غنی شده با جلبک دریایی را در رژیم مراقبت از پوست روزانه خود بگنجانید. جلبک دریایی حاوی نیاسین است که برای روشن سازی و افزایش رنگدانه مفید است.

پوست را عمیق تمیز می کند

جلبک دریایی به دلیل مزایای سم زدایی می تواند به پاکسازی عمیق پوست و بهبود سلامت کلی آن کمک کند.

ویژگی های ضد پیری

جلبک دریایی دارای خواص ضد پیری طبیعی است و محصولات حاوی این گیاه می توانند انعطاف پذیری و کشش پوست را بهبود ببخشند و تجدید سلول های آسیب دیده پوست را تحریک کنند، در حالی که به طور طبیعی مرطوب هستند، موجب سم زادیی پوست  شوند تا  سموم را از بدن خارج کنند، ظاهر خطوط و چین و چروک ها کاهش می یابد، از علائم پیری زودرس جلوگیری می کند و در نتیجه پوستی روشن، جوان و شاداب ایجاد می شود.

حفاظت از ضد اکسیدکننده

جلبک دریایی قوی ترین ضد اکسیدان طبیعت از دنیای گیاهان است. فراوانی مواد معدنی و ویتامین های موجود در آن سم زدایی، آبرسانی و تغذیه عمیقی دارد و به مبارزه با متجاوزان محیطی مضر کمک می کند.

آیا به دنبال نتیجه هستید؟

اگر تعجب کرده اید که چگونه می توانید از ویژگی های چشمگیر جلبک دریایی استفاده کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید محصولات زیبایی جلبک دریایی مانند کرم صورت جلبک دریایی و سایر ترکیبات از جمله عصاره جلبک دریایی برای پوست به راحتی در دسترس است.

ابتدا چه چیزی را باید امتحان کنید؟

کرم های شب و روز و ماسک جلبک دریایی که حاوی عصاره ارگانیک این گیاه هستند، شاداب کننده ای است که با کاهش قرمزی، تقویت کلاژن و بهبود بافت و تن، پوست سالم را تقویت می کند. با استفاده مستقیم از صورت و گردن خود پس از تمیز کردن شبانه می توانید به خواب بروید و نسبت به عمل خوبی که برای پوست خود انجام می دهید اطمینان داشته باشید.

اسکوپ روی جلبک دریایی

برای بهبود رنگ پوست ، محصولات حاوی جلبک دریایی بسته بندی شده با مواد مغذی گردش سلول های پوستی را افزایش می دهند و در نهایت به کاهش آسیب آفتاب و لکه های پیری کمک می کنند و پوست شما را زیبا، یکنواخت و با طراوت نگه می دارند.

برای هدف قرار دادن قرمزی و التهاب پوست، اگزما یا پسوریازیس از یک اسکراب یا لایه بردار جلبک دریایی استفاده کنید که معمولاً برای انواع پوست های حساس نیز به اندازه کافی ملایم است. اگر بعد از یک روز طولانی قرار گرفتن در معرض آفتاب، پوست شما نیاز به تسکین دارد به همین منظور به دنبال یک ژل جلبک دریایی ضد التهاب باشید. ژل جلبک دریایی تقویت کننده درمانی بر اساس ترکیبی قدرتمند از ترکیبات اقیانوس توصیه می شود زیرا باعث التیام، آبرسانی و آرامش پوست می شود  در حالی که جلبک دریایی گیاه راک می تواند عضلات و مفاصل را پس از یک تمرین مالیات برطرف کند نوع سوم ، جلبک دریایی ایریدا، پوست را سفت و صاف می کند و حتی ممکن است با کمک به افزایش گردش خون به کاهش ظاهر سلولیت  نیز کمک کند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *